fabrico*log: fabricoのtwitterアカウントができました!We opened our acount on twitter!!

2018年10月27日土曜日

fabricoのtwitterアカウントができました!We opened our acount on twitter!!


こんにちは(^^)
カフェ&弦楽器工房fabricoのninaです。

Hi there:)
I am nina of cafe & stringed instruments shop "fabrico".


カフェのお休みをいただいて早1か月ほど…
ninaはカナダのトロントで、おかげさまで元気に過ごしております!

It has been almost one month since our cafe got a long break...
I(nina) am fine in Toronto, Canada. Thank you:)

















fabricoのカフェメニューにもあるカナダ名物、プーティン。
やっぱり本場の味は格別です!しっかり味を覚えて帰ります!笑

This is poutine, the local food of Canada which fabrico has as our cafe menu.
The taste is special, that's Canada!! I'm going to remember the taste well for our cafe!!haha






















さて、そんな中。
突然ですが、fabricoのtwitterアカウントができました!
twitterをされている方は、よければフォローしてくださいね♪

Then.
It's kind of sudden, we fabrico opened our acount on twitter!!
We would be glad if you follow us :)
*We tweet in Japanese only basically, sorry.

Cafe&弦楽器工房fabrico(ファブリコ) twitter@uchindaifabrico



ちなみに中の人は、私ninaではありません。誰でしょう。笑

 By the way, the person who tweets on our acount is not me(nina). So... who is it? lol